Aktuality

aktuality

Webinář Kulatý stůl na téma eGovernment: Efektivní přístup k elektronickým službám státu.

Jakub | 7.6.2021 | Všechny zprávy

10. června 2021 se uskuteční zajímavý webinář Kulatý stůl na téma eGovernment: Efektivní přístup k elektronickým službám státu. Hlavním tématem kulatého stolu je bezpečný a efektivní přístup občanů k digitálním službám státní správy prostřednictvím elektronických identit a identitních bran. Zkušenosti z nasazení pilotních projektů a z praxe přednesou nejen odborníci ze společnosti AUTOCONT, ale také zástupci z řad veřejné správy a partnerských organizací.

Dlouhodobá mezisektorové spolupráce pro ITI „SMART technologie pro zvyšování kvality života ve městech a regionech“ (CZ.02.1.01/0.0/0.0/17_049/0008452) podpořeného z Operačního programu „VVV Výzkum, vývoj a vzdělávání“.

Datum a čas

10.06.2021, 09:00 - 12:00

Místo konání

online

Program

  • Zahájení webináře – úvodní slovo
  • Efektivní a smart řízení identit  - Jak moc je důležité znát vaše uživatele a co to pro vás znamená? Je možné řízení identit automatizovat? Interní, externí, privilegované identity, IoT. Bezpečnost vs ergonomie uživatelských přístupů. Jaký vliv má GDPR na řízení identit?
  • eGovernment – zkušenosti z realizovaných projektů - Portál Občana a podpora celostátního sčítání lidu 
  • Automatizace firemních procesů ve vazbě na identity - řešení oběhu Řízené dokumentace, Elektronické podepisování dokumentů, Portálové aplikace
  • Integrace projektu “Čistá Ostrava” do Service Desk systému
  • Role kybernetické bezpečnosti v?konceptu Smart Cities
  • Závěry a ukončení kulatého stolu

 

Prezentující:

Radim Drgáč, vedoucí IAM divize. Zkušenosti s implementacemi zavádění systémů pro řízení identit a vývojem SW produktů z této oblasti.
Petr Pavlinec, vedoucí odboru informatiky Kraje Vysočina, předseda pracovní skupiny GIS krajů, člen Řídícího výboru Rady vlády pro konkurenceschopnost a informační společnost ČR.
Jiří Šilhán, vedoucí vývojového oddělení. Zkušenosti s rozsáhlými implementačními projekty.
Šimon Petrůj, konzultant. Specialista na digitální transformaci, portálová řešení a automatizaci procesů, zkušenosti s implementacemi zavádění DMS a portálových řešení.
Michal Hrotík, ředitel OVANET. Přes 20 let působení v?ICT, posledních 12 let na pozici výkonného managementu. Zkušenosti s?řízením a implementací ICT ve státní správě.
Lubomír Karas, konzultant ALVAO. Více než 27 let v oblasti ICT a 20 let na různých pozicích výkonného managementu v oblasti ICT. Zkušenosti s vrcholovým managementem mezinárodních projektů v oblasti ICT a restrukturalizací ITSM. V?ALVAO více než 8 let.
Luděk Mandok, bezpečnostní manažer Statutárního města Ostravy. Specialista na bezpečnostní aspekty IT prostředí.

Víc informací a registraci naleznete na https://www.autocont.cz/akce-a-seminare/kulaty-stul


« zpět